środa, 30 maja 2012

Zaległości

Ostatnio jakoś tutaj nie bywam... Wstyd się przyznać!
Mam wymówkę - załatwiałam sprawy związane z pracą. Już mogę powiedzieć, że zaczynam 1 czerwca.

Poza tym w między czasie miałam okazję wykonać dwa prezenty urodzinowe w postaci BOX'ów =) Takie to teraz popularne więc pomyślałam, że po pierwsze-będzie to dla mnie frajda, po drugie-obdarowany się takiego prezentu nie spodziewa!
Postaram się w niedługim czasie wrzucić zdjęcia chociaż jednego z prezentów, bo niestety... jeden ciągle czeka na możliwość dostarczenia =(

Ponadto zastanawiam się czy nie zrobić jakiegoś Candy? Tyle ich dokoła to może i ja coś zrobię?

1 komentarz:

  1. no faktycznie masz zaległości. mamy połowę czerwca a tu nic nowego... i już żaden z prezentów nie czeka na dostarczenie... :)

    OdpowiedzUsuń