niedziela, 17 czerwca 2012

Awaria

Niestety, muszę odłożyć na jakiś czas postowanie. Spowodowane jest to kontuzją środkowego palca prawej dłoni. Nie mogę nim za bardzo ruszać, o zgięciu nie ma mowy, a jakikolwiek nacisk powoduje taki ból, że mam łzy w oczach.
RTG zrobione - nic nie wykazało, a z palcem coraz gorzej ( zaczyna trochę puchnąć ).
Muszę zapisać się do ortopedy - skierowanie już mam, tylko nie wiem jak z terminami ( niech żyje opieka zdrowotna!! )...

Dodam tylko, że od 1 czerwca jestem na stażu, w laboratorium, co jest zgodne z moim wyższym wykształceniem. Praca fajna, atmosfera super. Naprawdę BOSCY ludzie.
Tylko czasem palec mi dokucza.

Jedyne co mi w miarę wychodzi to zdjęcia... Bo mogę użyć innego palca XD Ale o robieniu biżuterii mogę na razie zapomnieć...

Smykowi jeszcze raz gratuluję synka =) Oby się zdrowo chował i miał uśmiech na buzi przez cały czas.

A za mój palec trzymajcie kciuki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz